Amako Leverantörsreskontra 
för Windows 

Ett av marknadens mest kraftfulla reskontraprogram till ett oslagbart pris. Innehåller allt du behöver plus lite till. Inte gratis - men nästan gratis. Pris 970:- exkl moms.

 Beställ Amako Leverantörsreskontra 

Systemkrav: Windows XP eller senare inklusive Windows 10. Är du ute efter "enkel leverantörsreskonta" har du hamnat rätt. Programutvecklarna har fokuserat på enkelhet samtidigt som programmet är förvånansvärt kraftfullt.

Pröva gärna vår demoversion, se nedan. 

Nedanstående demoversion fungerar fullt ut i 30 dagar och innebär i praktiken ett slags öppet köp. Efter demotidens slut kan du fortfarande gå in i programmet men inte längre jobba aktivt förrän du har köpt fullversionen. 

Systemkrav: Windows XP eller senare inklusive Windows 10.

 Demoversion av Amako Leverantörsreskontra 

Och så här tycker några av våra kunder:

Bästa programmet för att hantera mina leverantörsfakturor.

Karin Gustafsson, egenföretagare

Enkelt och lätthanterat. Bra filbetalningar.

Thomas Olsson, Olssons Frukt & Grönt

Instruktioner: Klicka på knappen ovan och välj "Kör". Bekräfta att du vill köra programmet om du får en säkerhetsvarning. Följ sedan anvisningarna från installationsprogrammet. När installationen är klar har du en ikon "Amako Leverantörsreskontra" på skrivbordet som du startar programmet med. Läs gärna "Tips efter installationen" längre ner på denna sida.

Och kom ihåg - om du köper programmet kan du fortsätta precis där du befann dig, allt finns kvar, inget arbete går förlorat!

Innehåller allt du behöver för att sköta dina leverantörsfakturor.

  • Lev.fakturaregistrering.
  • Kontering för överföring till bokföringen.
  • Betalfunktioner för manuell betalning eller betalning via datorbank.
  • Skapar betalfiler för Bankgirots LB-rutin med återredovisning, PlusGirots Corporate File Payments med återredovisning och PlusGirots Fakturabetalningsservice. Filtyper: LB-filer, PO3-filer respektive FS-filer. Läs mer om filbetalningar i Amako.
  • Likviditetsprognos.
  • Alla rapporter kan erhållas på PDF-format.

Tips efter installation

Efter installation hamnar du vid programstart i företag 0 (Testföretaget AB). Välj sedan Arkiv, "Nytt företag..." för att lägga upp ditt eget företag. De flesta inställningarna görs i Arkiv, Grundinställningar. Lycka till!

All dokumentation finns online. För att läsa om programmet i allmänhet, välj menyvalet "Hjälp", "Innehållsförteckning" så når du den inbyggda handboken.

För att läsa om något speciellt, tryck F1, programmet har sammanhangskänslig hjälp som tar dig till rätt ställe i dokumentationen.